zimbabwe-chipangali-2019.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marloes

Reacties

Reacties

Joke Groen

Nog een paar maanden en dan is het zover!!Hier heb je zo lang naar toe geleefd.Ik hoop op een geweldige ervaring voor jou en een voorspoedige reis en mooie contacten met de mensen daar en vooral met de dieren......

Marloes Groen

Hoi mam, nog bedankt voor je reactie en fijn dat je mijn reisverhalen ook ontvangt. Zodra er wat te vertellen valt, zal ik actiever worden op mijn reisblog.
Liefs, Marloes

Loes

Yeaaaahhhh, leuk idee lieverd. Kun je alvast voorpret beleven ???

Marloes Groen

Hai Loes, de voorpret is inderdaad leuk! ??

Lies Groen

Hey mop, ik wil graag met je mee kunnen reizen middels je blog!!! Ga me meteen aanmelden. Voor wanneer is de reis gepland?? xxx

Marloes Groen

Hey Lies, leuk dat je mee reist, de reis vindt plaats van 30 maart tot en met 21 april. Drie volle weken dus. Om de zoveel dagen hoop ik mijn reisblog bij te kunnen werken. Dan lees ik ook de reacties gelijk. Veel liefs, Marloes

Marloes Groen

Nog een maand, echt spannend! Ik kijk er naar uit om reisverhalen te kunnen schrijven!

Marloes Groen

Héél spannend!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!