zimbabwe-chipangali-2019.reismee.nl

Drie weken voor vertrek naar Zimbabwe Chipangali

De reis zelf is nog niet begonnen, het er naar toe leven en werken zeker wel! Sommige dingen zijn nu waarschijnlijk leuker dan op het reismoment, want door de drukte vergeet je de coole details sneller. Andere dingen zullen boven verwachting mooi zijn, zoals dat gaat met reizen. Vergeef me dan ook als het reisverhaal meer een samenvatting/terugblik is! Zou niet minder interessant mogen zijn! 

Naast de leuke dingen zullen er altijd ook dingen tegenzitten, hopelijk de leerzame dingen dan. Bijna alles is geregeld,  behalve de excursies daar. Ik denk dat de douane een ding wordt en ik maak me zorgen om hoe ik zal reageren op de malariapillen. Vegetarisch eten wordt een uitdaging, want dat is het altijd al, maar ik zal mezelf daarin dan ook goed voorbereiden! Echt! En daar aangekomen de spinnen..., het donker en veel dingetjes die nieuw zijn. Ook de vlucht moet eigenlijk perfect verlopen, zaken die ik zelf niet in de hand heb. Dus loslaten en gaan met de banaan! 

Internetverbinding: ik zit straks in de rimboe!  Dat is soms in NL nog een issue. Computershops zijn in de stad Bulawayo, half uur van het resort. Eens per week een verslagje moet lukken. Ik hou een boekje bij.

Reacties

Reacties

Marloes Groen

Natuurlijk hoop ik dat je wel bereikbaar bent!! En ik wens je een fantastische,avontuurlijke en magische tijd toe en vergeet niet om zo af en toe foto’s te maken.....en op te sturen.Liefs en hugs,mama

Marloes Groen

Leuk, dank je!

Lies

Hey skeet, het lijkt me zo spannend, maar ook fantastisch om al die nieuwe indrukken op te kunnen doen.
En de voorpret is dan net zo belangrijk!!!!! So have fun!! xxxxxxx

Marloes

Dat is ook zo! Begint echt spannend te worden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!